استیم ( steam ) یک سرویس انتشار بازی های ویدئویی میباشد که در سال 2003 راه اندازی شد تا راهی آسان برای بروزرسانی بازی ها و گسترش جهانی بازی های ویدئویی را ارائه دهد.
استیم از طریق وب ، کامیپوتر و گوشی های همراه قابل استفاده است.
استیم یک وبسرویس ارائه میکند که برنامه نویسان میتواند برخی از امکانات استیم مانند اپدیت ها و پرداخت ها را مدیریت کنند.استیم بیش از 75 درصد از بازار را در اختیار دارد.
ثبت نام و ورود برای کاربران ایرانی غیر مجاز است ، به این جهت با ثبت شمارهای خارجی و خرید از استیم ، دیگر نیازی نیست از نرم افزار های دیگر به جهت دور زدن این محدودیت ها استفاده کنید.
جهت استفاده از شماره مجازی استیم ، از لیست زیر کشور مورد نظر را انتخاب کنید تا شماره مربوط به آن کشور را دریافت کنید.
country | قیمـت | |
![]() |
12740 تومان | دریافت شماره |
![]() |
10920 تومان | دریافت شماره |
![]() |
10010 تومان | دریافت شماره |
![]() |
10010 تومان | دریافت شماره |
![]() |
10010 تومان | دریافت شماره |
![]() |
3640 تومان | دریافت شماره |
![]() |
13650 تومان | دریافت شماره |
![]() |
8100 تومان | دریافت شماره |
![]() |
9100 تومان | دریافت شماره |
![]() |
27300 تومان | دریافت شماره |
![]() |
6370 تومان | دریافت شماره |
در صورتی که شماره مجازی استیم ( Steam ) ، ریپورت باشد ، مبلغ از حساب شما کسر نمیشود و میتوانید مجددا شماره دیگری را انتخاب نمایید.
درباره استیم بیشتر بدانیم:
تا سال 2019 ، استیم بیش از 34000 بازی را ارائه میدهد که بیش از 95 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت.
با شماره مجازی استیم ، میتوانید به تمام خدمات این برنامه دسترسی داشته باشید ، مانند Steam Deck ، Steam Cloud Play ، SteamVR ، Steam China و Steamworks
Valve در سال 1997 قبل از انتشار Half-Life در سال 1998 با استودیوی Sierra قرارداد انتشاری منعقد کرده بود. این قرارداد علاوه بر کنترل انتشار، برخی از حقوق مالکیت معنوی (IP) را به سیرا اعطا کرده بود. Valve بازیهای دیگری را از طریق Sierra منتشر کرد، از جمله بسط برای Half-Life و Counter-Strike. در حدود سال 1999، زمانی که Valve کار بر روی Half-Life 2 و موتور منبع جدید را آغاز کرد، آنها نگران قرارداد خود با Sierra در رابطه با حقوق IP شدند و دو شرکت تا سال 2001 درباره قرارداد جدیدی مذاکره کردند. قرارداد جدید حقوق IP Sierra را حذف کرد. و حقوق توزیع دیجیتالی بازی هایش را به Valve داد.
توسعه Steam در سال 2002 با نام های کاری برای پلتفرم "Grid" و "Gazelle" آغاز شد. در رویداد کنفرانس توسعه دهندگان بازی در 22 مارس 2002 به طور عمومی اعلام شد و در همان روز برای آزمایش بتا منتشر شد.